• 08-07-2013, 02:25:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar elimde güzel bi tane domain var ben buna bi tane forum sitesi
    yapmayı düşünüyorum ama sizinde düşüncelerini almak istiyorum sizce mantıklımı
    forum sitesi açmak
  • 08-07-2013, 02:26:51
    #2
    şu zamanda pek mantıklı değil çünkü modası geçti. ama elimde forum sitesi var günlük 1000 hitli ve direk patlamaya hazır bir site (biraz seo çalışması yaparsanız 5000i bulcaktır). satın almak istersen özel mesaj atabilirsin
  • 08-07-2013, 02:28:03
    #3
    Üyeliği durduruldu
    gangan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu zamanda pek mantıklı değil çünkü modası geçti. ama elimde forum sitesi var günlük 1000 hitli ve direk patlamaya hazır bir site (biraz seo çalışması yaparsanız 5000i bulcaktır). satın almak istersen özel mesaj atabilirsin
    yok hocam almak istesem alırım ben sıfır açmak istiyorum iyimi yaparım kötümü yaparım.
  • 08-07-2013, 02:29:48
    #4
    Arkadaşın dediği gibi hocam devir blog deviri artık.
  • 08-07-2013, 02:33:21
    #5
    Üyeliği durduruldu
    RoxiRox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın dediği gibi hocam devir blog deviri artık.
    yorumun için tşk ederim
  • 08-07-2013, 05:39:55
    #6
    Direk micro blog kur. Soru cevap olarak paylaşım yapardım ben olsam, en azından kafamda böyle bir proje var geleceğe yönelik.