• 08-06-2013, 23:20:07
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Blogger'dan blog oluştursam, Adsense'den para kazanmam mümkün olabilir mi?

    Onaylı, ama pinini almadığım bir adsense hesabım var, yeniden başvurmam mı gerekir?

    Blogger'in ince ipucu vs. var mıdır?

    Teşekkürler.
  • 08-06-2013, 23:27:56
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bloggerda adsenseyle para kazanmak mümkün hocam. İster var olan bi adsense hesabınızı blog adresinize bağlayın ister youtube kanalı yöntemiyle adsense hesabı alıp o hesabı blogunuza bağlayın farketmez
  • 08-06-2013, 23:28:58
    #3
    Abi yeni uye de olmamissin ki, neyin kafasindasiniz siz. Hakikaten abi bu forumu hic mi okumuyorsunuz? Allahini seviyosaniz biris bana soylesi abi, Gold uye, eski uye, forumda aktif uye ve soru:

    Alıntı
    Blogger'dan blog oluştursam, Adsense'den para kazanmam mümkün olabilir mi?
    abi yapmayin gozunuzu seveyim yaa...
  • 08-06-2013, 23:31:37
    #4
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi yeni uye de olmamissin ki, neyin kafasindasiniz siz. Hakikaten abi bu forumu hic mi okumuyorsunuz? Allahini seviyosaniz biris bana soylesi abi, Gold uye, eski uye, forumda aktif uye ve soru:
    Ben daha önce hiç adsense ve blogger ile uğraşmadım abi. Bu nedenle de işimi garantiye alıp sormak istedim.

    Bilmemek ayıp değil diye biliyorum ama?
  • 08-06-2013, 23:33:26
    #5
    Sâ'fî adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben daha önce hiç adsense ve blogger ile uğraşmadım abi. Bu nedenle de işimi garantiye alıp sormak istedim.

    Bilmemek ayıp değil diye biliyorum ama?
    blogger üzerindede kazanabilirsin yeterki içerigin saglam olsun. adsensen olsun yeterki

    pin meseleside 10 doları geçtiginde pin gelir yeterki banlanma
  • 08-06-2013, 23:35:55
    #6
    Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    blogger üzerindede kazanabilirsin yeterki içerigin saglam olsun. adsensen olsun yeterki

    pin meseleside 10 doları geçtiginde pin gelir yeterki banlanma
    Bunu biliyorum.

    Ama tema almak mümkün mü, reklam yerleşimi nasıl yapılır merak ediyorum bunları.
  • 08-06-2013, 23:37:35
    #7
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi yeni uye de olmamissin ki, neyin kafasindasiniz siz. Hakikaten abi bu forumu hic mi okumuyorsunuz? Allahini seviyosaniz biris bana soylesi abi, Gold uye, eski uye, forumda aktif uye ve soru:



    abi yapmayin gozunuzu seveyim yaa...
    yaptığınız yorum etik mi ? Herkes herşeyi bilmek zorunda değil biliyorsunuz ki.
    Konuya cevap verirsem eğer, pekala para kazanabilirsiniz ama uğraşmanız gerekiyor.btemplates.com dan güzel temalar bulabilirsiniz.Reklam yerleşimi için forumdan birilerinden yardım isteyebilirsiniz.
  • 09-06-2013, 00:19:26
    #8
    xFactoria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaptığınız yorum etik mi ? Herkes herşeyi bilmek zorunda değil biliyorsunuz ki.
    Konuya cevap verirsem eğer, pekala para kazanabilirsiniz ama uğraşmanız gerekiyor.btemplates.com dan güzel temalar bulabilirsiniz.Reklam yerleşimi için forumdan birilerinden yardım isteyebilirsiniz.
    http://btemplates.com/2011/blogger-t...-progrey/demo/

    Bu temayı indirdim ama yükleyemiyorum.

    XML ile alakalı bir hata veriyor.
  • 09-06-2013, 00:43:39
    #9
    temada herhangi bir sorun yok şablon kısmından sağ üst tarafta yedekle geri yükle var oradan yükleyeceksiniz.