• 05-06-2013, 20:00:56
    #1
    Arkadaşlar Bir türlü Yapamadım Sorun Ne Sizce
    index.php
    <form id="form1" action="mail.php" method="post" name="form1">
    <span id="sprytextfield1"><input name="mail" type="text" /> </span>
    <label>
    <input id="button" class="Btn" name="button" type="submit" value="Ekle" />
    </label>
    </form>

    mail.php
    <?php
    $mail=$_POST["mail"];
    $konu = 'Aramıza Hoşgeldiniz.';
    $ileti= 'deneme iletisi.';
    if(mail($mail) ){
    echo 'Mesajınız Başarı ile Gönderildi.';
    }else {
    echo 'Bir Hata Oluştu.';
    }
    ?>
  • 05-06-2013, 20:02:26
    #2
    Sunucuda mail() fonksiyonu kapalı olabilir. Spam gönderildiği için hosting firmaları bu özelliği deaktif ediyor. Sorunsuz mail gönderimi için SMTP ile mail gönderimine bakabilirsiniz.
  • 05-06-2013, 20:04:13
    #3
    Teşşekkürler Hocam mail () deniyim olmassa smpt konunuza göz atıcam