merhabalar,

sunucumda explorer'ı açtığımda tanımladığım modem arayüze bağlanmak istediğimde aşağıdaki mesajı veriyor

bu hata mesajını gostermesı ıcın ayarları nerden yapıyorduk

bilgisi olan varmıdır ?


Hazırlanıyor


Görüntülemeye çalıştığınız sitede şu anda bir varsayılan sayfa yok. Yükseltme veya yapılandırma işlemi sürüyor olabilir.

Lütfen bu siteyi daha sonra yeniden deneyin. Sorun devam ederse Web sitesi yöneticisine başvurmayı deneyin.


--------------------------------------------------------------------------------

Web sitesi yöneticisiyseniz ve bu iletiyi yanlışlıkla aldığınızı düşünüyorsanız lütfen IIS Yardımı'nda "Dinamik İçeriği Etkinleştirme ve Devre Dışı Bırakma" konusuna bakın.

IIS Yardımı'na erişmek için
Başlat'ı, ardından Çalıştır'ı tıklatın.
Aç metin kutusuna inetmgr yazın. IIS Yöneticisi belirir.
Yardım menüsünde Yardım Konuları'nı tıklatın.
Internet Information Services'ı tıklatın.