Webmasterin geleceği hakkında
9
●177
- 01-06-2013, 23:42:48peki proğralama dili bilenler için demi geçerli bu mesala ben xhtml css php biliyorum ilerleyen zamanlarda js düşünüyom genelde kod çalıştığımdan piyasayı tam bilmiyorumSuratTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2013, 23:48:27senden iyi amele çıkar o zaman.. insanları memnun etmek kolay değil.skoparak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-06-2013, 23:57:25Hocam iş olarak görüp kararlı yürürsen ALLAH cc. izniyle ekmek yersin.işinin Hakkını veren her zaman kazanır.
- 02-06-2013, 00:00:06Üyeliği durdurulduçalış kpssye memur ol her ay paranı al. arada ufak tefek bu işlerden yap biriktir para yazın antalyaya tatile git 2 gün. yada arabana benzin al. eşine bi hediye al olmadı bi akşam yemeği sana kalmış parayı değerlendirme.
- 02-06-2013, 00:31:42"Çalış sınava memur ol" düşüncesinden nefret ederim. Memurların ortalama bir maaşı, sağlam bir işi olabilir ancak hayatı ot gibi yaşamaktır benim için. Sabah 8'de iş başı, akşam 5'de paydos bu ne ya ? Yaşanılmaz ki her gün her gün aynı şey...
Neden webmasterlik ek gelir olarak kalsın ki ? İşini düzgün bir şekilde yaparsan, emek verirsen kazanırsın.