"Çalış sınava memur ol" düşüncesinden nefret ederim. Memurların ortalama bir maaşı, sağlam bir işi olabilir ancak hayatı ot gibi yaşamaktır benim için. Sabah 8'de iş başı, akşam 5'de paydos bu ne ya ? Yaşanılmaz ki her gün her gün aynı şey...
Neden webmasterlik ek gelir olarak kalsın ki ? İşini düzgün bir şekilde yaparsan, emek verirsen kazanırsın.