• 18-04-2008, 20:59:27
    #46
    buna sevindim reklam alanları yine eskisi gibi olacak dimi aykut hocam
  • 18-04-2008, 21:11:11
    #47
    Dur daha tasarımını yapmadım
  • 18-04-2008, 21:30:13
    #48
    4 Gözle bekliyorum yeni versiyonu
  • 19-04-2008, 00:27:31
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Aykut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazın script'in yeni versiyonunu yayınlarım. Tamamen kendi kodlamam, SEO'lu, SEF'li.
    ağzından bal damlıyor hocam (: