1 db daha dağıtsam. - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
1 db daha dağıtsam.
48
●
3.256
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
1 db daha dağıtsam.
1
2
3
4
5
6
18-04-2008, 20:59:27
#46
babyboy
buna sevindim reklam alanları yine eskisi gibi olacak dimi aykut hocam
18-04-2008, 21:11:11
#47
Aykut
Dur daha tasarımını yapmadım
18-04-2008, 21:30:13
#48
project2007
4 Gözle bekliyorum yeni versiyonu
19-04-2008, 00:27:31
#49
Erol
Üyeliği durduruldu
Aykut adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yazın script'in yeni versiyonunu yayınlarım. Tamamen kendi kodlamam, SEO'lu, SEF'li.
ağzından bal damlıyor hocam (:
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler