Merhaba arkadaşlar bir sorum olacaktı. Ben webmail hesabımı ve gmail hesabımı hotmail hesabına ekleme şansım var mı ?

Yani webmail ve gmail adreslerime gelen e-postalar direk hotmail adresime de gelsin.Bunu yapabilir miyim acaba ve nasıl yapabilirim yardımcı olabilirmisiniz ?