• 13-05-2013, 18:11:19
    #1
    Şuan sizce hangi sektörde eksiklik var? Maliyeti düşük olarak hangi sektöre girilebilir? Ne yapmalı da aylık 200-300 lira kazanabilmeli?

    "Blog aç adsense koy" cevabı haricindeki cevaplarınıza açığım.
  • 13-05-2013, 18:21:15
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sorunun cevabi bulunabilince ortaya bir twitter, bir facebook, bir google cikiyor. Ne eksik ?
  • 13-05-2013, 18:26:23
    #3
    ata350 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunun cevabi bulunabilince ortaya bir twitter, bir facebook, bir google cikiyor. Ne eksik ?
    Eee ne yapalım oturalım mı tüm sektörleri doldurmuşlar diye. Tecrübeli arkadaşlara soruyorum? Ne yapayım sizce?