Kendim 0 dan script yazmak istiyorum. - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kendim 0 dan script yazmak istiyorum.
10
●
3.339
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Kendim 0 dan script yazmak istiyorum.
1
2
13-05-2013, 11:03:33
#10
d1s0rd3r
daha nasıl kodlama yapacağını bilmiyorsun tek başına sosyal ağ yapmaya çalışıyorsun. uyan rüyadan. öyle bir dünya yok.
13-05-2013, 13:04:16
#11
DreamWeaver
Önce küçük işlerde kendini göster ve sonra başrolü oyna.
Allah kolaylık versin.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler