• 04-12-2007, 21:35:05
    #1
    Az önce blogspot siteme girmeye çalıştım fakat giremedim. Blogger ve Blog*Spot şu anda kullanılamıyor diyor :S
  • 04-12-2007, 21:38:13
    #2
    Hem sitelere hemde kontrol panele çok rahat giriliyor.
  • 04-12-2007, 21:41:15
    #3
    bendede sorun yok 2 bloger hesbımada girebildim rahatlıkla.
  • 04-12-2007, 21:44:34
    #4
    Anlık bişimiş demek 2-3 kere denedim girmemişti ve uyarı verıyodu şimdi girmeye çalıştım ve girdi sorun yok
  • 05-12-2007, 01:14:02
    #5
    Üyeliği durduruldu
    1 Saat önce Bende Böyle Bir Hata Almistim ama 10 dakka Sonra Düzeldi
  • 05-12-2007, 14:08:58
    #6
    Daha önce böyle bişiyle karşılaşmamıştım sorun nedir acaba :S