• 08-05-2013, 19:13:14
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alışveriş sitesinde faturasız mal satılabilir mi? bir cezası var mı?
    Mesala küçük üreticiden bal alıp satmak yasa dışı mı?
  • 08-05-2013, 20:29:31
    #2
    Ne olursa olsun sattığınız ürün için devlete kdv ve gelir vergisi ödemeniz gerekiyor. Faturasız yapılmıyor mu yapılıyor, ancak bu hem yasadışı hem de kaçakçılık suçu niteliğinde.
  • 08-05-2013, 20:34:50
    #3
    Faturasız ticaret olmaz arkadaşım..
  • 06-06-2013, 16:27:56
    #4
    cevaplarınız için teşekkürler peki;
    Paypal bildiğime göre fatura oluşturuyor.
    Ödemeleri paypalla alınca faturalandırmış olur muyuz?