• 02-12-2007, 21:32:04
    #1
    Kendi siteme etiket sistemi kurmak istiyorum. Fakat forumdan bi arkadaş beni caydırdı Sandbox'a girme veya banlanma nedenimidir? Etiketleri konu içerisinde göstericem. Etiket linkleri ise; arama yaparak htaccess ile xxx.com/yyy/zzz.html şeklinde oluşturcam. içime kurt düştü bende konu açıp sorim bi dedim Sizce banlanma veya sandbox ihtimali varmı?
  • 02-12-2007, 22:29:44
    #2
    Üyeliği durduruldu
    benim hitleri artırdı biraz da olsa.. aramalarda iyi sonuç veriyo. şu an için googledan bi aksilik yok.
  • 02-12-2007, 22:34:35
    #3
    Konu ile alakasız şeyler yazmazsan etikete ( yani spam )

    hiç bir sorun olmaz
  • 02-12-2007, 23:11:46
    #4
    konu başlığı mesela ''r10 harikası bir başka'' diyelim ki.. Etiketide de r10, harikası, bir, başka şeklinde yapıyor..
    Sorun olurmu acaba daha çok yorum bekliyorum arkadaşlar..