• 27-11-2007, 22:18:28
    #1
    arkadaşlar bazı bloglarda webmaster forumlarından rss ile bilgi çekiyorlar bu nasıl oluyor? rss desteğini nasıl çalıştırabilirim
  • 27-11-2007, 22:19:47
    #2
    Bilen varsa iyi olur , gerçi hiç denk gelmedi ama
  • 28-11-2007, 14:39:45
    #3
    şablonlar - sayfa ögesi ekle - Besleme
    Blogunuza RSS veya Atom beslemesinden içerik ekleyin

    Bloga ekle dedikten sonra ,nereden haber çekeceksen onun linkini yazıp,tamama tıklayacaksın.En fazla 5 haber çekmene izin veriyor
  • 28-11-2007, 15:00:56
    #4
    öğrendiğimiz iyi oldu rss olayını saolsın
  • 28-11-2007, 18:26:28
    #5
    bondcemil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şablonlar - sayfa ögesi ekle - Besleme
    Blogunuza RSS veya Atom beslemesinden içerik ekleyin

    Bloga ekle dedikten sonra ,nereden haber çekeceksen onun linkini yazıp,tamama tıklayacaksın.En fazla 5 haber çekmene izin veriyor
    5 Ader derken 1 seferdemi yoksa 1 Rss den sadece 5 tane içerik çekiyor sonra bırakıyormu ?
  • 28-11-2007, 21:30:18
    #6
    eğer 5 tane ise çok azmış