• 27-11-2007, 15:27:43
    #1
    arkadaslar yeni bir forum acicam..vbulletin lisansi alıcam..Bu kesin fakat..
    Sizce vb aldıktan hemen sonra vb seo almalımıyım yoksa ; forumu actiktan bir kac ay sonra felan mi almalıyım..
    tavsiyelerinize ihtiyacım var.
  • 27-11-2007, 15:31:07
    #2
    Eğer kuracağınız forum konusunda ciddi ve uzun soluklu olarak devam ettirmeyi planlıyor ve maddi açıdan da imkanlarınız buna müsade ediyorsa vbseo'yu hemen almanızı bir çok açıdan yararınıza olacaktır..
  • 27-11-2007, 15:44:46
    #3
    _Kaos_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer kuracağınız forum konusunda ciddi ve uzun soluklu olarak devam ettirmeyi planlıyor ve maddi açıdan da imkanlarınız buna müsade ediyorsa vbseo'yu hemen almanızı bir çok açıdan yararınıza olacaktır..
    saol arkadasım..

    baska yorumlarıda bekliyorum
  • 27-11-2007, 15:46:35
    #4
    zaten lisans alıyorsan bi ciddiyetin var madem 180 ona vereceksin bi 80 daha ver bunlardan kurtul derim ben
  • 27-11-2007, 16:01:17
    #5
    bence vbseo ile başla daha çabuk büyürsün ve gelişirsin
  • 27-11-2007, 17:11:42
    #6
    sagolunn...