• 17-06-2006, 22:32:31
    #1
    Merhaba arkadaslar elimde basit bı asp resim scripti var resim yukluyorum 1. sayfada ilk resım çıkmasını istiyorum oysa ilk resim son sayfada çıkıyor bunu nerden ayarlıyabılırım

    script Burda

    http://www.aspindir.com/goster/4190

    Asp Bu turde basit ve kullanışlı bildiğiniz bi script varsa yazarsanız sevınırım.

    Bi sorunum daha var resım boyutlarını hangi programla buyutup kucultebılırım?

    sadece resim boyutlarını ayarlıyabıleyım yeter fazla özelliği olması gerekmıyor.

    herkese şimdiden Tşk Ediyorum Kolay gelsin.
  • 17-06-2006, 22:43:33
    #2
    Misafir
    default.asp - 13. satır

    tablo = "Select * from galeri order by id desc "

    yazan kısmı

    tablo = "Select * from galeri order by id asc"

    yaparsanız son resim en başta çıkar.

    resim boyutu v.s için "Paint Shop Pro" isimli programı öneriyorum. www.download.com adresinde demo sürümü var. İmage menusunden resize tıklayıp değer yazıyorsun hemen küçültüyor. kaydet - kapat diyorsun. bitti.

    Kolay gelsin.
  • 17-06-2006, 22:53:49
    #3
    Tsk Ederim Deniyecem.
  • 18-06-2006, 07:09:02
    #4
    Misafir
    çok sayıda resmin boyutunu ayarlamak için(thumb yapmak için felan) Smaller Animals Thumbnailer v.8 ideal bence.bedava kullanım süresince resimlere yazı felan da eklemiyor. download.com da mevcut.
  • 05-07-2006, 23:01:25
    #5
    Peki Resimler tıklanınca Java script Kullanarak 800 x 600 olarak nasıl açtırabılırım bu mumkunmu?
  • 06-07-2006, 08:02:40
    #6
    default.asp de 40.satırdaki şu kodu :
    <td ><div align="center"><img border="0" src="<%=mertgaleri("resim")%>" width="100" height="75" align="center" /></div></td>

    aşağıdaki kod ile değiştir:
    <td >
    <p align="center"><a href="javascript:void%20window.open('<%=mertgaleri ("resim")%>','','width=800,height=600,scrollbars=0 ')" style="text-decoration: none;">
    <img border="0" src="<%=mertgaleri("resim")%>"</a width="100" height="75"></td>

    denedim,sorunsuz çalışıyor..yinede yapamazsan,üyelik bilgilerimde msn adresim war.yardımcı olabilirim....
  • 09-07-2006, 22:18:33
    #7
    Tşk Ederim OLdu