• 10-03-2013, 16:28:10
    #1
    Xrumer hakkında bana yardımcı olacak varsa (Kullanım, List) çok sevinirim..Teamviewer ya da msn'de..
    Cüzi bir ücret ya da hayır amaçlı

    msn : zeocu@hotmail.com
  • 10-03-2013, 16:53:33
    #2
    hocam lisanslı ise işinize yarar kırılmış versiyonlar problem boşuna uğraşmayın derim.