ben bir kere iş yaptım..
illallah ettim valla..
kendisiyle anlaşırken odemeyi banka ile yapıcam dedi.. çok az bi konu için anlaşmıştık neyse bi şekilde açtı. ödeme kısmına geldik..
neredeyse bir hafta kendisinden banka bilgisi istedim sanki ben alıcam parayı..
yok illa pp ile yap diye tutturdu. Bende pp kullanmıyorum neyse tam 1 hafta uğraştırdı beni sanırım yaşı küçük banka işleminide tanıdığına yapmıştım.
msn adresi varmı senden bilmiyorum ama
egzap@msn.com