• 20-11-2007, 20:05:03
    #10
    HitcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle insanları nickleri ile değil, isim ve soy isimleri ile teşhir etmek gerekli.
    İsimleri arandığında ne mal oldukları ortaya çıkmalı.
    kesinlikle...
  • 20-11-2007, 20:06:37
    #11
    Misafir
    Bu kişiyle alakası varmı acaba ? msni e... ise


    https://www.r10.net/members/egzap-hosting.html
  • 20-11-2007, 20:08:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bu velede bi şi satmştm

    paypl ile alıcm dedi ok dedm

    2 gün snra dispute açmş 3 kuruş için

    küçük yştn *********** oldu işte

    veletlerle uğrşmaya gelmz
  • 20-11-2007, 20:17:52
    #13
    bana 2 ay oldu halen konu açıcak
  • 20-11-2007, 20:18:49
    #14
    ByMsT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kişiyle alakası varmı acaba ? msni e... ise


    https://www.r10.net/members/egzap-hosting.html
    evet var dostum.
  • 20-11-2007, 20:19:31
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ByMsT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kişiyle alakası varmı acaba ? msni e... ise


    https://www.r10.net/members/egzap-hosting.html
    evet var.. bana attıgı mailde ismi yazıyordu whoisdede aynı isim yazıyor..

    Turgay Demirci
  • 20-11-2007, 20:21:11
    #16
    Üyeliği durduruldu
    msn adresi bu vistaxp-@hotmail.com
  • 20-11-2007, 20:23:00
    #17
    Misafir
    Birde arkadaşlar postçu ararken birçogumuz referanslı postçu ister olduk , mesela adam benimle çalışmıştır zamanında beni size referans gösterir benimle çalıştığı için , benimle çalışmış olması ben ona referansım anlamına gelmez..Buna dikkat edelim..(Ben örnektim kişi ile alakam yok )

    Zamanında bende bu kişi ile domain karşılığı iş yapayım dedim 4 gün içinde biter 400 post dedi , 4. gün sonunda 4 post desen atmamıştı .. Attığı post sayısı 3 oda ben şıkıştırınca girer 1 post atardı :S
  • 20-11-2007, 20:23:52
    #18
    Kurumsal Üye
    vistaxp-@hotmail.com bendede ekliymiş.Niçin ekledi acaba