• 16-06-2006, 13:04:56
    #1
    asp yi iyi bilen arkadaşlaradan bir ricam olacak bir script üzerinde çalışıyorum kelimeleri language.asp adlı bir dosyadan alıyor ama ç ş gibi harfler çıkmıyor sorunlu çıkıyor bu prb i nasıl düzeltebilirim tşkler....
  • 16-06-2006, 13:08:30
    #2
    ve giriş yaptıktan sonra bu olay gerçekleşiyor yardımlarınızı bekliyorum
  • 16-06-2006, 13:11:34
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bunu denedin mi?

    <%@ LANGUAGE=VBScript CODEPAGE=1254%>
    .asp uzantılı sayfaların en üstüne koy.
  • 16-06-2006, 13:12:22
    #4
    Misafir
    Webwiz Forum için

    <meta http-equiv="Content-Language" content="tr" />
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1254" />
    <META http-equiv="content-type" content="text/html; charset=ISO-8859-1" />
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-9" />
    <META NAME="ROBOTS" CONTENT="All" />

    ------o------

    Site için

    <meta http-equiv="Content-Language" content="tr">
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1254">
    <META http-equiv="content-type" content="text/html; charset=ISO-8859-1">
    <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-9">
  • 16-06-2006, 13:14:31
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bunlar tabii ki olacak ama asp uzantılı sayfalarda bazen sadece bunlar işe yaramıyor ve benim verdiğim satırı eklemek gerekiyor.
  • 16-06-2006, 13:14:34
    #6
    hallettim ben çok tşkler