meraba arkadaşlar xls yani excel de hazırladığım tabloyu nasıl sql tablosuna çevirrim
tşk..
xls den sql tablosu nasıl yapılır
2
●1.342
- 15-11-2007, 12:35:49
- 16-11-2007, 13:19:20Üyeliği durdurulduonu arama...
ilk önce excelden accesse veri göndermek bununla ilgili bilgiler var.
Sonra da acess veritabanını mysql veritabanına çevirmek bunu araştır.
Bir yol daha var...
excel dosyasını xml formatına çevirip php ile parse yaparsın sonra da db ye alırsın.
Bi yöntem daha...
csv olarak kaydedip dene...
4 tane yöntem söledim...