• 15-11-2007, 12:35:49
    #1
    meraba arkadaşlar xls yani excel de hazırladığım tabloyu nasıl sql tablosuna çevirrim
    tşk..
  • 16-11-2007, 13:19:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    onu arama...

    ilk önce excelden accesse veri göndermek bununla ilgili bilgiler var.

    Sonra da acess veritabanını mysql veritabanına çevirmek bunu araştır.

    Bir yol daha var...

    excel dosyasını xml formatına çevirip php ile parse yaparsın sonra da db ye alırsın.

    Bi yöntem daha...
    csv olarak kaydedip dene...

    4 tane yöntem söledim...
  • 17-11-2007, 10:29:29
    #3
    Ms sql server 2000-2005 den herhangi biri ile bos db ye xls yi import edebilirsin