Menü neden olmuyor? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Menü neden olmuyor?
4
●
396
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Menü neden olmuyor?
18-01-2013, 19:04:05
#1
Diabolist
Üyeliği durduruldu
halledildi gerek kalmadı
19-01-2013, 17:19:24
#2
Gamega
Üyeliği durduruldu
scriptiniz hatalı 2. örnekte butonlar da çalışmıyor swf komple durmuş durumda büyük ihtimalle scriptte bir kod hatası var.
21-01-2013, 09:46:51
#3
bossdesigner
Üyeliği durduruldu
kod hatasında değil zannedersem bir yerde kullanılan swf yi indirip fla ya çevirmişsiniz. fLA ya çevrilirken hata vermiş.
21-01-2013, 14:32:01
#4
flashomer
Pm gönderildi.
31-01-2013, 01:31:42
#5
dorime
bu menünün aynısı yada menüde değişmesini istediğin yerler veya özellikler varsa sıfırdan 20 TL ye yaparım. ister swf içine gömülü linkler istersen xml
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler