hangi sürüm ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
hangi sürüm ?
10
●
956
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
hangi sürüm ?
1
2
09-11-2007, 09:38:07
#10
marquis07
Sana tavsiyem joomla site yapımında sorular sorabilirsin ama başkasına yaptırna ve kendin yap. bu şekilde rahat öğrenirsin. çok zor bir yanı yok.
09-11-2007, 10:19:04
#11
YellowMoon
Üyeliği durduruldu
eğer başlarsam joomla ya bir ton soru sorarım sonunda sizide bunaltırım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler