• 29-11-2012, 16:39:10
    #1
    şöyle bir hata alıyorum arkadaşlar control panelden db oluşturdum ama olmadı ne yapmam gerek neyi gözden kaçırıyorum acaba


    CREATE TABLE IF NOT EXISTS `address` (

    `address_id` INT( 11 ) NOT NULL AUTO_INCREMENT ,
    `customer_id` INT( 11 ) NOT NULL ,
    `firstname` VARCHAR( 32 ) COLLATE utf8_bin NOT NULL DEFAULT '',
    `lastname` VARCHAR( 32 ) COLLATE utf8_bin NOT NULL DEFAULT '',
    `company` VARCHAR( 32 ) COLLATE utf8_bin NOT NULL ,
    `company_id` VARCHAR( 32 ) COLLATE utf8_bin NOT NULL ,
    `tax_id` VARCHAR( 32 ) COLLATE utf8_bin NOT NULL ,
    `address_1` VARCHAR( 128 ) COLLATE utf8_bin NOT NULL ,
    `address_2` VARCHAR( 128 ) COLLATE utf8_bin NOT NULL ,
    `city` VARCHAR( 128 ) COLLATE utf8_bin NOT NULL ,
    `postcode` VARCHAR( 10 ) COLLATE utf8_bin NOT NULL ,
    `country_id` INT( 11 ) NOT NULL DEFAULT '0',
    `zone_id` INT( 11 ) NOT NULL DEFAULT '0',
    PRIMARY KEY ( `address_id` ) ,
    KEY `customer_id` ( `customer_id` )
    ) ENGINE = MYISAM DEFAULT CHARSET = utf8 COLLATE = utf8_bin AUTO_INCREMENT =1;
  • 29-11-2012, 16:44:42
    #2
    veritabanı kac mb küçükse phpmyadmin'den yüklemen gerekir büyük ise ssh yada en kolayı bigdump ile yüklemen lazım
  • 29-11-2012, 16:56:54
    #3
    kontrol panelden veritabanı oluşturduktan sonra phpmyadmine giriş çıkış yaptım sonra yüklendi sorunu çözdüm birşey daha sormak isterim domaini godadydan almıştım daha sonra hostgatordan host aldım alırken domainimi yazmıştım domain add ons yapmam gereklimi çünkü public html içinde domain klasörünü göremiyorum ftp den