• 13-11-2012, 18:46:41
    #1
    Merhaba arkadaşlar bir konuda yardımınıza ihtiyacım var.

    bir xx site var bu xx siteye y sitesinden veri çekiyorum iframe aracılığı ile ama xx sitesinde sayfa açıldığında yüklenirken tarayıcılarda progres bar tarafında y siteden çektiğim site adı yazıyor.

    bunu fark edilmeden çekmem lazım jquery tarzı bir yazılım ile bunu yapa biliyormuyuz acaba

    Şimdiden teşekkür ederim
  • 13-11-2012, 23:10:05
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    var genislik = 600;
    var yukseklik = 300;


    var r = Math.floor(Math.random() * 12345);
    document.write("<iframe id='dinamikIframe' src='http://www.ahmetozalp.net/' scrolling='no' frameborder='0' allowtransparency='yes' style='width:" + genislik + "px;height:" + yukseklik + "px;'></iframe>");
    var iframe = document.getElementById("dinamikIframe" + r);
    iframe = (iframe.contentWindow)?iframe.contentWindowifram e.contentDocument.document)?iframe.contentDocument .document:iframe.contentDocument;
    iframe.document.open();
    iframe.document.charset="utf-8";
    iframe.document.write(xhtml);
    iframe.document.close();
    www.ahmetozalp.net takip et iletisim sayfasindan bana ulaş başka sorunlar
  • 14-11-2012, 10:32:28
    #3
    iletişime geçtim teşekkür ederim
    MonTi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    www.ahmetozalp.net takip et iletisim sayfasindan bana ulaş başka sorunlar