Forum dil seçeneği? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Forum dil seçeneği?
2
●
651
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Forum dil seçeneği?
20-10-2007, 00:19:58
#1
Serenity
Üyeliği durduruldu
Merhaba arkadaşlar kore severler şeklinde bir forum sitem var foruma koreli arkadaşlar türkçe olması sebebi ile üye olamıyorlar
forumu dropdown veya ne bilim türkçe-ingilizce bayraklar şeklinde dil değiştirme seçeneklerini nasıl veririz anasayfaya?
Şimdiden teşekkürler
çok aradım forumda bulamadım varsa eğer af eyleyin ama gerçekten bulamadım
20-10-2007, 05:57:41
#2
arno
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bunun için bir plugin mevcut. mods.mybboard.net sitesinde bulabilirsin...
20-10-2007, 12:32:33
#3
Serenity
Üyeliği durduruldu
quick language modunu kurdum ama açıkcası çalıştırd dedikten sonra anasayfasda hiç bir aktivite görmedim
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler