Can sıkıntısına dle için tema düzenledim.
istek olursa wordpress'e dökerim...
Tema düzenleme nasıl olmuş arkadaşlar?
http://www.bosislermuduru.com/
Blog Teması
4
●1.805
- 03-11-2012, 18:40:56Teşekkürler dostum beğenmene sevindim.ByCix34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-11-2012, 18:44:05Üyeliği durdurulduyukarı menülerdeki linklendirmeler sorunlu linklendirmeleri düzeltin gerisi güzelTrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle