• 01-11-2012, 22:36:23
    #1
    Can sıkıntısına dle için tema düzenledim.

    istek olursa wordpress'e dökerim...

    Tema düzenleme nasıl olmuş arkadaşlar?

    http://www.bosislermuduru.com/
  • 02-11-2012, 22:43:22
    #2
    Üyeliği durduruldu
    güzel basarılı bır tema tebrıkler
  • 03-11-2012, 18:40:56
    #3
    ByCix34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel basarılı bır tema tebrıkler
    Teşekkürler dostum beğenmene sevindim.
  • 03-11-2012, 18:44:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler dostum beğenmene sevindim.
    yukarı menülerdeki linklendirmeler sorunlu linklendirmeleri düzeltin gerisi güzel
  • 11-11-2012, 21:07:51
    #5
    genel olarak başarılı olmuş. yalnız gözüme çarpan oku > butonunun kayıyor olması.