• 14-10-2007, 12:44:55
    #1
    Merhaba arkadaşlar cpanelden 2. bir db açmıştım bunu sileyim derken yanlışlıkla başka db name sildim geri dönüşü yokmudur?
  • 14-10-2007, 12:57:45
    #2
    hostcuna söyle en yakın zamandaki yedeği versin yada kendisi halletsin );
    aynısı bendede oldu öle yaptım şahsen
  • 14-10-2007, 12:59:11
    #3
    günlük veya haftalık yedeği umarım ki vardır, geri alabilirsin Sunucu sahibi ile görüşüp.
  • 14-10-2007, 13:04:45
    #4
    sunucu benim yedekte yok
  • 14-10-2007, 13:06:51
    #5
    geçmiş olsun o zaman
  • 14-10-2007, 13:09:10
    #6
    tüh daha 2 hafta önce 20 gün önceki yedeği yüklemiştim.
  • 14-10-2007, 13:20:45
    #7
    kötü olmuş gerçekten bu tür şeylerde çok dikkatli olmak gerekiyor

    geçmiş olsun keşke yedek alsaymışsın..
  • 14-10-2007, 13:32:34
    #8
    2 gün önce dedim yedek alayım sonra salla dedim olan oldu (:
  • 14-10-2007, 14:36:09
    #9
    Üyeliği durduruldu
    kötü bir durum ya..

    başıma benzer şeyler geliyor arada

    geçmiş olsun ne diyelim..

    saboces in dedigi gibi dikktli olmak laxzım