Yanlışlıkla Db name sildim. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yanlışlıkla Db name sildim.
12
●
1.283
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Yanlışlıkla Db name sildim.
1
2
14-10-2007, 12:44:55
#1
Duygusal
Merhaba arkadaşlar cpanelden 2. bir db açmıştım bunu sileyim derken yanlışlıkla başka db name sildim geri dönüşü yokmudur?
14-10-2007, 12:57:45
#2
rnmks
hostcuna söyle en yakın zamandaki yedeği versin yada kendisi halletsin );
aynısı bendede oldu
öle yaptım şahsen
14-10-2007, 12:59:11
#3
10ur
günlük veya haftalık yedeği umarım ki vardır, geri alabilirsin Sunucu sahibi ile görüşüp.
14-10-2007, 13:04:45
#4
Duygusal
sunucu benim yedekte yok
14-10-2007, 13:06:51
#5
triangle
geçmiş olsun o zaman
14-10-2007, 13:09:10
#6
Duygusal
tüh daha 2 hafta önce 20 gün önceki yedeği yüklemiştim.
14-10-2007, 13:20:45
#7
SABOCES
kötü olmuş gerçekten bu tür şeylerde çok dikkatli olmak gerekiyor
geçmiş olsun keşke yedek alsaymışsın..
14-10-2007, 13:32:34
#8
Duygusal
2 gün önce dedim yedek alayım sonra salla dedim olan oldu (:
14-10-2007, 14:36:09
#9
Hazar17
Üyeliği durduruldu
kötü bir durum ya..
başıma benzer şeyler geliyor arada
geçmiş olsun ne diyelim..
saboces in dedigi gibi dikktli olmak laxzım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler