Merhaba arkadaslar,
Onarcade kurulu oyun sitemi worpress scriptine geçirmek istiyorum.Acaba veritabanını nasıl convert edebilirim.Yardımcı olursanız sevinirim.
Onarcade'den Wp ye Geçiş
1
●505
- 04-11-2012, 13:42:20Hocam O Çok Sıkıntılı Bir İş Uzmanına yaptırmanızı öneririm.Ben Öyle Yaptım