Loginde "hata" Hatası Yardım! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Loginde "hata" Hatası Yardım!
2
●
509
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Loginde "hata" Hatası Yardım!
12-10-2007, 22:28:54
#1
kopux
www.kopux.net | Kopux.NET | Forum
arkadaşlar yukarıdaki sitede giriş yapmaya çalıştımmı "hata" yazıyor beyaz bir sayfada.Nasıl çözebiliriz.
13-10-2007, 01:21:21
#2
izmirli_
izinleri ayarlamalısın.
24-10-2007, 15:43:48
#3
kaosekibi
Üyeliği durduruldu
sql tablolarını tamir et
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler