• 09-10-2007, 18:34:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Firefox Sizinde PC nizi kitledimi hiç acaba
    2.0.0.7 kullanıyorum.
  • 09-10-2007, 19:27:48
    #2
    Onun n eyaptıgı belli değil valla
    Bazen kilitliyor :s
  • 09-10-2007, 19:28:47
    #3
    Misafir
    Java sayfalarda hala sorunlu firefox
  • 09-10-2007, 21:14:08
    #4
    ben CPU sorunu yaşiyorum, o yüzden kullanamiyorum bile
  • 10-10-2007, 03:22:24
    #5
    768 ram var P41.8 CPU 160GB HDD var photoshop + delphi + winamp kullanıyorum hiçbirşey yok :S firefox u açınca kitliyor.
    galiba çözüm : kullanmamak :S bide opera yı deniyelim :S
  • 10-10-2007, 10:18:04
    #6
    50-80 arası sayfa açıyıroum işimin olduğu zaman ve normal çalışıyor fakat msn yi açınca bir kitlenme var makinaya reset at daha iyi
  • 10-10-2007, 10:43:29
    #7
    Yeni sürümü piyasada belki düzeltmişlerdir yoksa birişe yaramaz
  • 10-10-2007, 18:18:44
    #8
    Firefox olsun Flock olsun.. Mozilla'nın alayında var bi hata. Fazla pencere ve tab açıldığında çok fazla cpu yiyor.
  • 10-10-2007, 23:50:01
    #9
    Evet kilitliyor, pc nin birinde 512 var sayfa bulunamadı deyince bile donuyor.

    Diğerinde 2048 var, bir de harici ram takınca 3650 ediyor, taş gibi gidiyor :P Yani ram düşükse sorun cıkarabiliyor.