Bu ne hatası acaba - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu ne hatası acaba
9
●
1.279
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Bu ne hatası acaba
1
2
11-10-2007, 10:41:49
#10
hmakdeniz
bu sorun ilginç bir durum arada sırada basıma geliyor... ( genellikle veritabanını fazla kurcaladıgım zamanlar )
en iyi çözümü veritabanını tekrardan olusturman...
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler