• 25-09-2012, 22:50:17
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MiLLer7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa Tarafımca Yardım Edilmiştir.
    doğrudur. sağolsun.
  • 25-09-2012, 23:36:12
    #11
    Yapılan işlemleri biz tahmin etsek bile başkalarında yararlanması açısından bilgiler verirseniz konu amacına ulaşmış olur.
  • 26-09-2012, 10:16:21
    #12
    tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılan işlemleri biz tahmin etsek bile başkalarında yararlanması açısından bilgiler verirseniz konu amacına ulaşmış olur.
    ben bu forumda yardıma ihtiyaç duyulan varsa yardımcı olurum. 2. zaten forumda bir çok konu mevcut.
  • 26-09-2012, 11:08:06
    #13
    tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapılan işlemleri biz tahmin etsek bile başkalarında yararlanması açısından bilgiler verirseniz konu amacına ulaşmış olur.
    Arkadaşa katılıyorum, pm ile bilgileri alıp işlem yapmakla sorun çözülmüş olmamalı. (Tüm bölümler için geçerli) Arkadaşlara yardım eden cevap olarak konunun nasıl çözüldüğünü yazabilir.

    Forumda bir çok konu olabilir fakat üye neden o konuyu görmedi ve yeni konu açtı? yeni gelecek üye bu konuyu gördü fakat cevap yok oda bir konu açacak.
    Durum yine aynı.

    Sen kimsin deyip küfür edenler olacaktır. R10'da yeni olabilrim ama tecrübem de bayağı fazladır..
  • 26-09-2012, 11:34:59
    #14
    Konunun Fazlasına Gerek Yok ! Sabit Konularda Bile Mevcut Konu Kilit !
  • 26-09-2012, 13:21:21
    #15
    Nasıl yaptığını neden yazmıyorsun ki? Hemen "!" işaretleri koyuyorsun. Konu zaten sabit konularda mevcutsa neden hemen bilgileri gönder ayarlayayım diyorsun?

    Bu konuyu yardımcı olduysan cevabınıda yazacaksın arkadaş!
  • 26-09-2012, 14:00:12
    #16
    arkadaşlar sakin olalım öncelikle.
    benim html bir sitem var ve bunu joomla 2.5 ile günceleyeceğim.
    joomla sitemi haliyle www.siteadi.com/yeni/ adı altında bir klasöre oluşturdum(site bitince root a atıp html siteyi sileceğim). ancak htaccess dosyasını adını değiştirdiğimde sıkıntı oluyordu.
    Miller7 isimli arkadaş sağolsun halletti.

    Joomla ile haşır neşir olan herkesin ucundanda olsa bir miktar bilgi sahibi olduğu htaccesss dosyasını adını değiştirdi(htaccess.txt==> .htaccess) ve admin panelde de gerekli ayarları(SEO Settings kısmıdaki butonların hepsini YES seçti) yaptı.

    doğru mu miller7 kardeş? farklı birşey varsa yaz lütfen.

    birbirimizi kırmanın incitmenin anlamı yok. hepimiz öğrenmek/öğretmek için buradayız.

    hepinize saygılar
  • 26-09-2012, 22:37:29
    #17
    ismailkuzucu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşa katılıyorum, pm ile bilgileri alıp işlem yapmakla sorun çözülmüş olmamalı. (Tüm bölümler için geçerli) Arkadaşlara yardım eden cevap olarak konunun nasıl çözüldüğünü yazabilir.

    Forumda bir çok konu olabilir fakat üye neden o konuyu görmedi ve yeni konu açtı? yeni gelecek üye bu konuyu gördü fakat cevap yok oda bir konu açacak.
    Durum yine aynı.

    Sen kimsin deyip küfür edenler olacaktır. R10'da yeni olabilrim ama tecrübem de bayağı fazladır..
    Arkadaş forum adabından ve bilgi paylaşımından bihaber halde. Sanki biz yapılan işlemi bilmiyoruz gibi konu yeri tarif ediyor. Sen burada yeni olabilirsin yalnız verdiğin hizmetleri ve ne kadar bilgili olduğunu ben biliyorum. Burada bir konu açılmış ve çözüme kavuşmuşsa çözümü yazılmak zorunda. Eğer yazılmıyorsa bir gün sıkıntısında konu açarsa bizde o zaman uyarımızı yaparız.

    iwd35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar sakin olalım öncelikle.
    benim html bir sitem var ve bunu joomla 2.5 ile günceleyeceğim.
    joomla sitemi haliyle www.siteadi.com/yeni/ adı altında bir klasöre oluşturdum(site bitince root a atıp html siteyi sileceğim). ancak htaccess dosyasını adını değiştirdiğimde sıkıntı oluyordu.
    Miller7 isimli arkadaş sağolsun halletti.

    Joomla ile haşır neşir olan herkesin ucundanda olsa bir miktar bilgi sahibi olduğu htaccesss dosyasını adını değiştirdi(htaccess.txt==> .htaccess) ve admin panelde de gerekli ayarları(SEO Settings kısmıdaki butonların hepsini YES seçti) yaptı.

    doğru mu miller7 kardeş? farklı birşey varsa yaz lütfen.

    birbirimizi kırmanın incitmenin anlamı yok. hepimiz öğrenmek/öğretmek için buradayız.

    hepinize saygılar
    Bunlar temel bilgilerdir. Bizde bu işlere ilk başladığımız zamandan beri bunları biliyoruz. Ben kimseyi incitmek adına yazmadım aslında sadece unutulan bir konuyu hatırlatmak istedim. Burada kimin üslubunun doğru veya yanlış olduğunu değerlendirecek düzeyde olduğunuzu tahmin ediyorum.

    Her gün kaç tane özel mesaj cevaplıyorum. Burada benden çok birebir görüşerek özel olarak sorun çözen yardımcı olan kişi yoktur. Bunu övünmek için değil yapılan muameleyi hak etmediğimizi anlatmak için söylüyorum.