http://harika100.net/site.php?id=355
Alttaki frame'i nasıl yapıyoruz. Kendi forumumda saatlerce kafa patlatarak yaptığım şeyleri çalsalar bile bu şeklde kendi reklamımı yapmış olucam
Küçük bi yardım..
6
●858
- 28-05-2006, 10:03:12Bu html'de hazirlanmiş bişi çok kolay.
<html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1254"> <meta name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0"> <meta name="ProgId" content="FrontPage.Editor.Document"> <title>Yeni Sayfa 2</title> </head> <frameset rows="*,64"> <frame name="ana" scrolling="auto" src="siteniz.htm,php,asp"> <frame name="altbilgi" scrolling="no" noresize target="ana" src="reklam.htm,asp,php"> <noframes> </noframes> </frameset> </html>
Bunu oldugu gibi alin websitesinin oldugu yere index.php,html,asp yi reklamin oldugu yerede reklam.php,html,asp yi yerleştiriyorsunuz. Bukadar basit. - 28-05-2006, 14:16:10Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Buna benzer bişeyi CSS ilde yapmak mumkun.Ama frameset deki gibi alt bölüme sayfa ekleyemesiniz.sadece resmin alt kısımda sabit kalması sağlanır
<html> <head> <style type="text/css"> body { background: url('https://www.r10.net/images/misc/vbulletin3_logo_white.gif') no-repeat fixed bottom } </style> </head> <body> Sayfa İçeriği <br><br><br><br><br>Sayfa İçeriği<br><br><br><br><br><br><br><br><br> <br><br><br><br><br><br><br><br>Sayfa İçeriği<br><br><br><br><br><br><br> <br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br> <br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br> <br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br> </body> </html> - 28-05-2006, 15:01:33Üyeliği durdurulduUzaklarda aramaya gerek yok, direk verdiğiniz sitedeyken "Görünüm > Sayfa Kaynağını Göster (FireFox)"
vee =
<html><head><meta http-equiv='Pragma' content='no-cache'><meta name='Robots' content='all'><title>PapatyA mIRC Script Download Sitesi :: PapatyA mIRC Script Download Sitesi</title></head> <frameset rows="*,60"> <frame name="usttaraf" src="http://www.sibertr.net" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="auto" frameborder="0"> <frame name="alttaraf" src="alt.php?id=355&elm_harika100=d263cabfe661cb1b9f8202f88e2d53b4" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" noresize> </frameset> <body bgcolor='#FFFFFF' topMargin='5' leftMargin='0' bottomMargin='5' rightMargin='0'> <center>harika100.net</center> </body></html> - 29-05-2006, 11:34:02sanırım bana bi tane git.php diye dosya lazım git.php?url=www.ornek.com diye link verdiğimde en altta bi tane frame çıkmasını istiyorum.. aynen şuradaki gibi: http://harika100.net/site.php?id=350
Yapabilecek arkadaş var mı? - 29-05-2006, 14:15:18Üyeliği durdurulduhttp://www.turkload.com/yonlendir/in...resimleri.info
<html><head><meta http-equiv='Pragma' content='no-cache'><meta name='Robots' content='all'><title>Sayfa Titlesi</title></head> <frameset rows="*,60"> <frame name="usttaraf" src="<? echo $url; ?>" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="auto" frameborder="0"> <frame name="alttaraf" src="alt.html" marginwidth="0" marginheight="0" scrolling="no" frameborder="0" noresize> </frameset> <body bgcolor='#FFFFFF' topMargin='5' leftMargin='0' bottomMargin='5' rightMargin='0'> </body></html>
bilen varsa bi yardımcı olun gerçekten bu çok iyi