• 06-09-2012, 02:15:47
    #1
    Arkadaşlar host değişikliği yaptım. hosting firmasından rica ettim, sitemi taşımaları için. ama bir problem var. sanırım hosting görevlileri uyuyorlar saat gec oldu.

    hata resimdeki gibidir.

    yardımcı olur musunuz

  • 06-09-2012, 02:49:46
    #2
    engine/data/dbconfig.php dosyasında gerekli veritabanı değişikliklerini yaptınız mı ?
  • 06-09-2012, 03:11:11
    #3
    byw3bmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    engine/data/dbconfig.php dosyasında gerekli veritabanı değişikliklerini yaptınız mı ?
    hocam siteyi ben ttaşımadım. hosting firmasına rica ettim dün gece. gündüz taşıycaz dediler. taşımışlar sagolsunlar. gece bi geldim bu hatayı verdi.

    DLEdende pek anlamıyorum siteyi yeni satın aldım.

    yardımcı olursanız sevinirim
  • 06-09-2012, 03:18:46
    #4
    pm attım
  • 07-09-2012, 16:19:05
    #5
    site adresini pm atarsan bakalım bi.
  • 07-09-2012, 17:20:05
    #6
    pm ile irtibata geçerseniz yardımcı olabilirim...