Merhaba,

Scriptin bedeli 30 dolar, bunu ben karşılayacağım. Ek olarak kurulum için 20 TL ödeyeceğim, çok zor olduğunu düşünmüyorum. Yapabilecek alanında bilgili arkadaşlar varsa pm atabilirlerse sevinirim, sevgiler.