• 04-09-2012, 15:50:26
    #1
    Merhaba,

    Flash Media Server' da bulunan bir main.ase dosyasının nasıl encode edileceğini bilen yada yapabilen arkadaşlar pm atarsa sevinirim.

    Ücret Karşılığı...

    Teşekkürler
  • 04-09-2012, 16:54:15
    #2
    sanırım main.asc dosyasından bahsediyorsunuz, yanlış yazmış olabilirmisiniz ?
  • 10-10-2014, 16:17:34
    #3
    main. ase dosyası .bu konu ile çözüm bulan varsa bende ücret karşılığı yardım alabilirim