• 20-02-2008, 21:50:48
    #19
    çok sağol dostum
    birde karanlık yani rock sitesine gidicek bi tema paylaşırsan çok sevinirim
  • 21-02-2008, 02:03:02
    #20
    çok yakında süşünüyorum ***** gibi karanlık bir tema yapmayı
  • 17-08-2008, 22:28:56
    #21
    vista teması çok güzel.
  • 17-08-2008, 23:46:20
    #22
    hocam rock metal sitelerine gidicek teman yok mu? ya da yapmayı düşünüyormusun
  • 19-08-2008, 10:36:34
    #23
    Sürümleri Nedir Temaların Dostum?
  • 22-08-2008, 15:00:25
    #24
    1.2.x
  • 13-11-2008, 20:01:20
    #25
    bende Yükleme başarıyla tamamlandı. Lütfen yinede bu temanın geçerli olduğundan emin olunuz. diyor tema yüklenmiyor
  • 14-11-2008, 10:12:32
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cagtayhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende Yükleme başarıyla tamamlandı. Lütfen yinede bu temanın geçerli olduğundan emin olunuz. diyor tema yüklenmiyor
    Version uyumluluğunu yoksay a basacaksın ve kullandığın versionun 1.2 olduğundan emin olacaksın.
  • 16-11-2008, 17:47:12
    #27
    teşekkürler hemşo