• 05-01-2011, 12:57:25
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bir konuda yardıma ihtiyacım var.

    veritabanı kullanmadan sadece Sayfaismi.asp şeklinde asp uzantılı html içerikli sayfalardan oluşan sitem var. Amacım include kodu ile sağ ve sol menü gibi içerikleri tüm sayfalarda göstermek.

    Fakat şu konuda yardım istiyorum:

    Sayfa kenarlarında <!--#include file="Tanitim_120x600.asp"--> şeklinde reklam bannerları yayınlıyorum. İsteğim, sayfaların her açılışında farklı reklam sayfası göstermek. mesela <!--#include file="Reklam_Ads160x600.asp"-->, <!--#include file="Reklam_Ads160x600-2.asp"--> ve <!--#include file="Reklam_Ads160x600-3.asp"--> şeklinde farklı bannerlar. Script ile bunu yapmak mümkün mü?

    Örnek her açılışta farklı banner (gibi):

    <SCRIPT language="JavaScript">
    var bannersayisi = 3;
    var now = new Date()
    var sec = now.getSeconds()
    var ad = sec % bannersayisi;
    ad +=1;
    if (ad==1) {
    txt="";
    url="http://www.SİTEADI.com/";
    alt="Reklam Tagı";
    banner="BANNERİSMİ.gif";
    width="160";
    height="600";
    }
    if (ad==2) {
    txt="";
    url="http://www.SİTEADI.com/";
    alt="Reklam Tagı";
    banner="/BANNERİSMİ.gif";
    width="160";
    height="600";
    }
    if (ad==3) {
    txt="";
    url="http://www.SİTEADI.com/";
    alt="Reklam Tagı";
    banner="BANNERİSMİ.gif";
    width="160";
    height="600";
    }
    document.write('<center>');
    document.write('<a href=\"' + url + '\" target=\"_blank\">');
    document.write('<img src=\"' + banner + '\" width=')
    document.write(width + ' height=' + height + ' ');
    document.write('alt=\"' + alt + '\" border=0><br>');
    document.write('<small>' + txt + '</small></a>');
    document.write('</center>');
    </SCRIPT>
  • 09-01-2011, 06:54:40
    #2
    Bunu include ile değilde, Randomize ederek değişkene tanımla reklam kodlarını
  • 14-01-2011, 10:17:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    asp uzantılı sayfada hazır script ile bu mümkün mü? örneğini yukarıda verdiğim gibi mesela. kodlama bilgim yok da...