• 02-01-2011, 23:45:41
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadalar bunu yapamadım bir türlü. çok acil lazım bana. asp ile 301 nasıl yapabilirim. elimde şu kod var,

    Alıntı
    <% if instr(Request.ServerVariables("http_host"),"www")> 0 then
    if Request.servervariables("url")="/Default.asp" then
    response.redirect "http://siteadresi.com"
    else
    'response.write "<script>alert('"&Replace(Replace(Request.ServerVa riables("QUERY_STRING"),"404;",""),":80","")&"')</script>"
    response.redirect Replace(Replace(Replace(Request.ServerVariables("Q UERY_STRING"),"404;",""),":80",""),"www.","")
    end if
    end if %>
    bu kod ile denedim biraz ama olmadı, bu kod www. ile giriliyorsa www.yü otomatik siliyordu. bunu net'e çevirdim ama. www.siteadresi.com şeklinde girersen, comu net yapıyor. siteadresi.com şeklinde girersen yapmıyor. kısacası en basitinden, com'u net yapmam gerek, nasıl yapabilirim?
  • 02-01-2011, 23:47:45
    #2
    Erol muhtemelen bakmissindir ama bakmadiysan http://www.seoconsultants.com/tips/asp/301
  • 02-01-2011, 23:49:21
    #3
    Üyeliği durduruldu
    aslında baktım ama beceremedim
  • 03-01-2011, 14:03:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yardım edicek birileri yok mu
  • 03-01-2011, 14:10:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    tam olarak ne yapmak istediğini yazar mısın vereyim kodunu
  • 03-01-2011, 14:11:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    com'u net yapmam gerek. yan alt sayfalarıma birisi geldiğinde, siteadi.com'u siteadi.net olması yapması lazım
  • 03-01-2011, 14:16:43
    #7
    Üyeliği durduruldu
    sitenin sef özelliği var mı yoksa querystringle mi çalışıyor, bana siteyi pm atsan daha hızlı oluruz aslında
  • 03-01-2011, 14:40:37
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    <%
    SiteURL=Request.Querystring
    SiteURL=Replace(SiteURL,"404;","")
    SiteURL=Replace(SiteURL,":80","")

    If InStr(SiteURL,".com") Then
    SiteURL=replace(SiteURL,".com",".net")
    Response.Redirect SiteURL
    End If
    %>
    bu kod sayfalarının en başında olmak zorunda, database bağlantı sayfanın içine yerleştirebilirsin istersen her sayfanda include olduğu için. kodun amacı sitede .com gördüğü zaman onu .net'e çevirerek .net'li sayfaya yönlendiriyor. test edip bilgi verirsen hata olasılığına karşı yardımcı olabilirim.
  • 03-01-2011, 14:45:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    çalışmadı dostum