• 19-10-2007, 14:42:04
    #10
    Üyeliği durduruldu
    FOXXLY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seo asp dada yapılıyor , çok zor da değil üstelik

    forewer asp demi pesümüst abü
    sorun seo degil upload bileşeni çıkıyor paralı adamlar $ bayılıp alıyor php forever alayına beleşcilik
  • 22-10-2007, 19:29:54
    #11
    O konuda haklısın ASP ve Visual Basic te sevmediğim seylerden bir tanesi bilesenler...
  • 24-10-2007, 15:44:36
    #12
    strhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorun seo degil upload bileşeni çıkıyor paralı adamlar $ bayılıp alıyor php forever alayına beleşcilik
    süper walla benim kullandığım hostcu. tüm bileşenleri yüklemiş artık legal illegal sorun yaşamıyorum o yüzden
  • 28-10-2007, 20:32:37
    #13
    zaten sunucularda belirli bileşenleri kurmaları lazım yoksa hiç bir şey yapamazsın...
  • 19-12-2007, 09:54:57
    #14
    asp de visual studio ile cok rahat hazırlayabilirsiniz asp.net dosyalarınızı