• 17-12-2010, 14:13:44
    #1
    Merhaba şimdi bir formum var,formun içinde 2 alan var,gönderdiğim sayfada o 2 alan boş geliyor değerleri bende test amaçlı serialize ile alert ettirdim ve 2 alan olmasına rağmen o 2 alanı toplamda 4 kez gönderdiğini farkettim bu sorunu nasıl aşabilirim ? resim aşağıda

  • 17-12-2010, 15:56:29
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Serialize ile gönderme
    <input type="text" id="adi"/>

    var adi = $('#adi').val();
    $.post("odeme.php",{adi:adi},function(donenVeri){
    alert(donenVeri)
    });
    bu şekilde gönder