Web 2.0 hakkında bir soru
0
●351
- 07-12-2010, 03:15:07Ben web 2.0 kodlamanın tarayıcılarda html kodlamadan daha yavaş çalışır diye biliyorum.Ama mesela facebook gibi büyük sistemlerde kaynağı görüntülediğimde nerdeyse hiç html olmadan js'ye dökülmüş.Bunu oradaki işlemlerin fazla olduğu için diyebilirsiniz ama ihtiyaç olmayan basit sayfalarında bile bu şekilde çalışmışlar.Bu durumda ben mi yanlış biliyorum yoksa bunun başka bir sebebimi var.