• 03-12-2010, 11:34:08
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    yedek_Data.MDF
    yedek_Log.LDF

    şeklinde iki dosyam var bunlar eski otomasyon sistemimizin yedekleri sql 2005 kurulu makinadan kalan yedekler. bu dosyaları acıp içinde bi tabloya bakmam lazım ama bi türlü acamıyorum yada sql 2005 e içe aktar yapamıyorum. yardımcı olabilecek varmı?
  • 03-12-2010, 12:48:26
    #2
    management studio'da mdf dosyasını attach edeceksin. mdf dosyasını zaten içeri aktar yapamazsın.
  • 03-12-2010, 13:55:01
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte


    ben bunu görmemiştim her seferinde system database ye giriyordum.