• 13-11-2010, 14:54:59
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba,
    yeni kurduğum drupal sitemde şu şekilde bir problem var:


    • warning: tempnam() [function.tempnam]: Unable to access in /home/sitesimi/domains/sitesimi.com/public_html/drupal/includes/file.inc on line 799.
    • warning: fopen() [function.fopen]: Filename cannot be empty in /home/sitesimi/domains/sitesimi.com/public_html/drupal/includes/file.inc on line 800.
    • The file could not be created.
    • warning: tempnam() [function.tempnam]: Unable to access in /home/sitesimi/domains/sitesimi.com/public_html/drupal/includes/file.inc on line 799.
    • warning: fopen() [function.fopen]: Filename cannot be empty in /home/sitesimi/domains/sitesimi.com/public_html/drupal/includes/file.inc on line 800.
    • The file could not be created.



    bu uyarı sitenin en üstünde ve hem admin panelinde hem de ziyaretçi kısmında mevcut.
    öncelikle nasıl oluştuğunu anlatayım. "FileField Meta" eklentisi aktif değildi(halen de aktif değil ve aktif edemiyorum) ve ingilizce bir kaynaktan bir üst klasöre taşıyın( FileField klasörünü) diye bir şey okudum. üst klasöre taşıdım ancak bu problem oluştu. yeniden eski yerine geri kopyaladım ama düzelmedi.




    nasıl çözebilirim fikri olan var mı?
  • 13-11-2010, 16:22:43
    #2
    Üyeliği durduruldu
    tmp dosyasını nereye kurdun ve yazma izni verdin mi
  • 13-11-2010, 17:13:40
    #3
    tmp klasörüm yok. drupal 6.19 kullanıyorum. elle mi oluşturmam gerekli?
  • 13-11-2010, 20:31:10
    #4
    sites/default/files altına tmp isimli bir klasör yap ve yazma izinlerini 777 olarak ayarlayıp tekrar dene.
  • 14-11-2010, 19:35:02
    #5
    Forex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sites/default/files altına tmp isimli bir klasör yap ve yazma izinlerini 777 olarak ayarlayıp tekrar dene.
    harikasın. hallettim. fakat şu file field halen aktif değil bu konuda bir çözümünüz var mı acaba?
  • 14-11-2010, 22:18:39
    #6
    Halletmene sevindim.

    Getid3 modülünü yükle eksik olduğu için hata veriyor.

    Bunun yanında kırmızı renkli gösterilen modülleri yüklemen gerekiyor. Filefield modülünü bu şekilde kullanabilirsin.

    Drupalı kullandıkça seveceksin esnek yapısına hayran olacaksın.
  • 15-11-2010, 16:11:01
    #7
    Forex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Halletmene sevindim.

    Getid3 modülünü yükle eksik olduğu için hata veriyor.

    Bunun yanında kırmızı renkli gösterilen modülleri yüklemen gerekiyor. Filefield modülünü bu şekilde kullanabilirsin.

    Drupalı kullandıkça seveceksin esnek yapısına hayran olacaksın.
    evet bunu da hallettim eywallah ;-)mantığını bayağı bir kavramaya başladım drupalin;soruların ardı arkadası kesilmiyor demezsen 4 sorum olacak:


  • 15-11-2010, 23:39:59
    #8
    iwd35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet bunu da hallettim eywallah ;-)mantığını bayağı bir kavramaya başladım drupalin;soruların ardı arkadası kesilmiyor demezsen 4 sorum olacak:



    Status report hatası:

    www.siteadın.com/admin/settings/file-system sayfanı aç
    orda temp klasörünün belirtildiği ismi
    '/tmp.' olarak yazan yeri sites/default/files/tmp şeklinde değiştir ve tekrar dene.


    1 numaralı hatan ise sites/default/settings.php dosyanın izinlerini 444 olarak değiştir.

    2 numaralı hatan: imagemagick modülünün convert hatası veriyor. click here yazan yere basarak klasör belirtmen gerek.

    3 numaralı hatan için tam olarak yüklü modüllerini görmem gerekli.
  • 19-11-2010, 15:26:54
    #9
    Forex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Status report hatası:

    www.siteadın.com/admin/settings/file-system sayfanı aç
    orda temp klasörünün belirtildiği ismi
    '/tmp.' olarak yazan yeri sites/default/files/tmp şeklinde değiştir ve tekrar dene.


    1 numaralı hatan ise sites/default/settings.php dosyanın izinlerini 444 olarak değiştir.

    2 numaralı hatan: imagemagick modülünün convert hatası veriyor. click here yazan yere basarak klasör belirtmen gerek.

    3 numaralı hatan için tam olarak yüklü modüllerini görmem gerekli.
    teşekkürler öncelikle,
    1 numarayı hallettim, 3 numara acil değil. ancak 2 numarayı halledemedim.
    click here yazan yere tıklayarak imagesmagick toolkit i seçiyorum ancak aşağıdaki hatayı alıyorum, burada path olarak ne seçmeliyim?
    hata: