Merhabalar,
Yaklaşık 1 haftadir,Firefoxla webmasters tools'a girdiğim zaman sayfa tam açılmıyor,sadece yazılar çıkıyor,Sanki cep telefonunla bağlanıyormuşum gibi,Nitekim diğer browserlarda sorun yok,Mozillayı kaldırıp yeniden kurdum fakat sonuç aynı,Bu sorun hakkında fikri olan varmı?
firefox webmasters tools sorunu
2
●924
- 13-11-2010, 18:32:42ErsaT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Evet eklentiyi deneme amaçlı kurup kaldırmıştım,Birdaha inndirip kurdum ve ayarlarını resetledim sorun çözüldü,Sağolun.