• 04-11-2010, 02:29:12
    #1
    Merhaba arkadaslar XML sitemap in 6.x-2.0-beta1 surumunu kurdum siteme. Rebuild links demeden yeni ekledigim linkler sitemapta cikmiyor neden olabilir.
  • 04-11-2010, 03:35:55
    #2
    "admin/settings/xmlsitemap/settings" sayfasında lifetime var. Varolan sitemap in ne kadar süreyle saklanacağını belirtiyor. Eğer o süre bitmişse bir sonraki cron da sitemap i yeniliyor. "no minimum" seçili olursa sitemap in süresi hiçbir zaman dolmayacağı için içerik de yenilenmiyor. Altında ayarı "1 gün" yapmanız önerilir demiş.
  • 04-11-2010, 11:29:28
    #3
    sanalfare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "admin/settings/xmlsitemap/settings" sayfasında lifetime var. Varolan sitemap in ne kadar süreyle saklanacağını belirtiyor. Eğer o süre bitmişse bir sonraki cron da sitemap i yeniliyor. "no minimum" seçili olursa sitemap in süresi hiçbir zaman dolmayacağı için içerik de yenilenmiyor. Altında ayarı "1 gün" yapmanız önerilir demiş.
    tesekkurler 5dk ya ayarladim bakalim nasil olacak.