• 10-10-2010, 03:00:32
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar, gavickten bi tasarım aldım kurdum sorunsuzca ama k2'de istemediğim birşey var saatlerdir aradım bulamadım resimdede kırmızı çizgi ile belirttim nasıl silicem onları ??



    K2 makalelerinin tümünde böyle örnek olarak;

    http://bildirsene.com/index.php?opti...acoste-concept
  • 10-10-2010, 13:00:18
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Hocam maalesef bulamadım istediğimi, acaba tam olarak link atarmsn
  • 10-10-2010, 14:21:58
    #4
    Götürecem derken ne demek isteniz silmek mi değiştirmek mi?
  • 10-10-2010, 20:13:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    memocan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Götürecem derken ne demek isteniz silmek mi değiştirmek mi?
    Silmek hocam,
  • 11-10-2010, 14:54:43
    #6
    Katagori ayarlarında var göster yada gösterme diye ordan ayarlayabilirsin...
  • 11-10-2010, 15:47:30
    #7
    Kısaca anlatayım yaparsın

    Öncelikle bileşenlerden K2 yi seç sonra sağ üste özellikler var ona tıkla açılan pencerede hemen

    Yorum formu notları (HTML mümkün) kısmı var ordan yorumların üstündeki yazıyı değiştirebilirsin


    Sanırım yine aynı ayarlar kısmında öğe giriş metni kısmı v.s ayarları ordan yapabilirsin.
  • 11-10-2010, 20:27:35
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kalismeras61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kısaca anlatayım yaparsın

    Öncelikle bileşenlerden K2 yi seç sonra sağ üste özellikler var ona tıkla açılan pencerede hemen

    Yorum formu notları (HTML mümkün) kısmı var ordan yorumların üstündeki yazıyı değiştirebilirsin


    Sanırım yine aynı ayarlar kısmında öğe giriş metni kısmı v.s ayarları ordan yapabilirsin.
    Teşekkür ederim alttakini sildim ama üstteki alanı silemedm bulamadım daha doğrusu.
  • 12-10-2010, 11:20:36
    #9
    Dostum Katagori ayarlarını kurcala Özelliklerde Bulursun...