Kısaca anlatayım yaparsın
Öncelikle bileşenlerden K2 yi seç sonra sağ üste özellikler var ona tıkla açılan pencerede hemen
Yorum formu notları (HTML mümkün) kısmı var ordan yorumların üstündeki yazıyı değiştirebilirsin
Sanırım yine aynı ayarlar kısmında öğe giriş metni kısmı v.s ayarları ordan yapabilirsin.