• 01-10-2010, 13:03:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar access veritabanında nasıl tablo oluştururum, nasıl içerik girerim ve bunu sayfada çekerim? çok acil buna ihtiyacım var, yardımcı olurmusunuz

    mesela

    asdNo Ad Soyad

    yukarda ki tabloları nasıl yazdırırım bir asp dosyasına?
  • 02-10-2010, 06:38:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    http://webhocam.net görüntülü ve sesli dersler vardı. Başlangıç için ideal olabilir.